fredag 20 december 2013

Julkalendern 2013 - avsnitt 20!

Då har vi kommit ytterligare en bit på vägen. Julavslutning på skolan igår på kvällen. Jag kunde dock inte vara med eftersom jag hade bowlingmatch. Som vi självklart förlorade, men jag spelade ändå bra. Julstämningen är långt borta då det började regna på kvällen (igår) och gör det fortfarande. Tur att jag åker norrut. Då får jag förhoppningsvis lite vitt på marken.

Nu till lucka 20. Jag är ledsen att det inte blev en miniatyrbild som på de tidigare klippen. Jag vet inte varför och vet inte om jag kan få fram fler än de tre jag hade att välja på. Då tycke jag denna passade bäst, eftersom jag hade avslöjat innehållet annars. Inget att göra åt, bara gilla läget. 
Här är den i alla fall.

Lucka 20


Och som vanligt min Youtube.

Ha det kul, fram till jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar