onsdag 27 september 2017

W.A.S.P. på Fryshuset!

Reidolized tour en av dom bästa konserter jag varit på. När W.A.S.P spelar hela The Crimson Idol-plattan rakt igenom så förstod jag från början att det skulle bli bra. Det är nämligen en av mina favoritplattor. En platta som alla bör lyssna på.


25 år sedan den släpptes och att nu få uppleva den live. För att fatta mig kort. MAGISKT! 
Jag kan inte berätta för mycket här om brorsan skulle läsa. Han ska nämligen se dom den 5 oktober. Vill inte förstöra hans upplevelse.

Jag slukades helt med så jag kunde inte ta någon bild. Det kan visserligen berott lite på att min mobil dog också. Så bilden nedan är från Rockfoto.


Blackie Lawless är en legend med otrolig status bland fans. Precis som Gene Simmons kunde han bara stå på scenen utan att säga ett ord på flera minuter och det jublet visste inte sina gränser. Rösten håller fantastiskt fortfarande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar