måndag 11 september 2017

Första matchen!

Det small på rätt bra. Jag kan inte vara annat än nöjd första matchen. Nu räckte det inte ändå. Jag vann alla mina 3 matcher, men med ett ny poängräkning så blev det lite annorlunda. Maximalt 12 poäng kunde man slänga ihop nu. Antal slagpoäng i varje omgång fick man poäng för nu också. Där var inte vi i närheten, utan förlorade varje omgång och gick miste om 3 poäng alltså. Dessutom bara en poäng för vinst i matchen. Så jag fick alltså totalt 3 p. Det kanske var svårt att hänga med. Men strunt samma vi förlorade matchen, men jag spelade riktigt bra.



Med 177 p i min sämsta serie och 543 p totalt. Jag är faktiskt lite förvånad att det gick så bra. Nu vet jag att detta inte kommer att hålla i sig, även om jag hoppas förstås. Kul att vara igång med matcherna också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar