måndag 31 juli 2017

Megadeth!

Jag ska vara ärlig och säga att jag inte hört Megadeth så mycket. Och första gången jag ser dom live. Det var faktiskt riktigt bra. Jag väljer Megadeth före Slayer alla gånger. Det som var lite synd vara att sången försvann lite för mycket ibland och det tror jag inte beror på Dave Mustaine (sångere och gitarrist i Megadeth för er som inte visste). Men för utom det riktigt tungt och bra och ett häftigt bildspel i bakgrunden. 









Något som också var irriterande var att ett gäng idioter i mitten bestämde sig för att leva rövare och tog upp hela Gröna Lund när dom hoppade och dansade omkring. Nu kanske det är så det ska gå till på en trashmetalkonsert, vad vet jag? Eller jag har sett Slayer en gång och då var det inte så i alla fall. Kanske speciellt med Megadeth. Men det som var så irriterande var att när dom tog upp hela Gröna Lund (ett gäng på kanske 20 personer) förstörde ju för dom andra 14.880, eller vad det nu var. För de som valt att stå lite på sidan om för att inte trängas som packade sillar fick just stå och trängas som packade sillar. Allt för ett gäng idioter på 20 personer. 

Men i övrigt som sagt riktigt tungt och bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar