onsdag 26 juli 2017

På frågan om jag har badat!

Svaret är: Jå

Visst är det klart att jag har doppat mer än tån. 5 gånger har jag kommit upp till. Det ska sägas att havet i norr inte har någon riktig badtemperatur än. Som mest har vi mätt upp till +17, men det är väl ändå rätt ok. Jag doppade mig när det var betydligt lägre också. Det är dock ingen fara. Det är bara skrapa bort isen och kasta sig i.

Nä jag kan fortfarande inte förstå dom som tror att det inte går att bada uppe i norr och att isen ligger kvar hela året. Ja det är säkert, dom finns faktiskt. Om man inte sätter sin fot någon annanstans än sitt kvarter (nere i söder), så bör man inte ha någon åsikt heller. Nu låter jag lite vrång, men det är jag inte. Egentligen är det bara komiskt.

Min åsikt är att alla borde besöka Norrland och då menar jag inte Tierp. Det ska helst vara Norr- och Västerbotten (annars räknas det inte). Det är ljuvligt där.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar