torsdag 9 juni 2016

Jag vet i alla fall vem jag inte ska lyssna på!

Då har årets sommarvärdar presenterats. Jag kan inte säga att det är en skala som säger wow. Nu kan väldigt många överraska. Det brukar alltid vara någon sådan. Den första tanke som slår är vem jag inte kommer att lyssna på.


Jag är inte ett dugg intresserad av att höra när Per Andersson ollade en Piccasotavla. Förstår inte hur folk kan gå igång och asgarva åt det. Det finns inget roligt med den "karln".

En av dom mest otippade förutom alla statsvetare, forskare och övriga man inte känner igen så sticker nog Lars Ulrich ut. Han inleder nämligen allt också. Så när jag lyssnat på han behöver jag inte lyssna mer. För er som inte har någon aning om vem det är och inte kollat eller googlat, så är det Metallicas trummis och är född i Danmark. Men ok, det finns någon till. Bert Karlsson kan bli väldigt roligt. Sen tror jag faktiskt det är stopp. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar