söndag 12 juni 2016

I morgon, men jag är redo idag!

Det börjar närma sig för Sveriges intåg i EM. Nu har visserligen en svensk redan gjort entré på planen. Jonas Eriksson är domare just nu mellan Turkiet och Kroatien. Jag är som sagt redo redan nu inför i morgon.


Tur den går lite senare på kvällen så jag hinner hem från jobbet. Härligt att det dragit igång. Jag har naturligtvis sett en hel del matcher redan. Jag har ju inte sagt något riktigt tips än (tror jag), så det kommer här.
Sverige får det tyvärr tufft att gå vidare från gruppen. Ja kanske som en av de bästa treorna då. Hoppas givetvis på något bättre.
Frankrike räknar jag som en av favoriterna att ta hem det. Kanske inte helt oväntat. Tyskland går aldrig att räkna bort. Spanien tror jag inte lika mycket på i år. England pallar aldrig att ta sig till final. Fast det lag som jag tror vinner är Belgien. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar