fredag 1 april 2016

Jag är ledsen!

Men jag tycker inte Leksand är värda att gå upp till SHL. Jag har absolut inget emot Leksand, men ett lag som kommer 4 i Hockeyallsvenskan ska inte ens ha chansen. Det tycker jag ettan och tvåan borde ha direkt. I detta fallet hade det varit AIK och Tingsryd. Ni får säga vad ni vill.


Tycker även det är så synd att Modo åker ut. Dom är ett SHL-lag. Men visst, dom har gjort en usel säsong och har usel tränare. Att han inte åkt tidigare är en gåta. Andreas Johansson koncentrerar sig mest på vad domarna gör och skäller på dom. Nu är det klart spelarna ska göra sitt också och det har dom inte lyckats med. Jag hade ändå kunnat acceptera det mer om det var Tingsryd som slog ut dom.
Nu tycker jag även att Leksand är ett SHL-lag. Det är Rögle som inte ska vara där. Nu blir det som vanligt. Modo kommer att få svårt att ta sig tillbaka. Då det kommer att bli en spelarflykt.

2 kommentarer:

  1. Tack vare detta så kommer Luleå komma till Leksand :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, ja visst kan det finnas lite bra med det :)

      Radera