lördag 23 januari 2016

Kanske återvänder jag!

Visst har jag funderat på att återvända. Många gånger. Det har cirkulerat många olika händelser i huvudet, men jag har inte riktigt kommit till skott än. Ibland känner jag bara att nu vill jag göra något av det, sen för att dagen efter har jag ingen ork och lust alls. Så hur det blir kan jag inte svara på än. Eller jag säger såhär. Jag vill återvända, men kan inte tala om när. Några dagar till lär jag fundera, och kanske behöver det ploppa upp något mer i mina tankegångar för att jag ska få ner det. 

Men nog ska det bli en till resa. En resa till invånarna i Vimsträsk. 

Bäst att göra något medan jag har det någorlunda färskt.

Samtidigt vill jag försöka göra så mycket mer med mina dockor. Dessutom spånar jag och en vän på något också. Något som har legat i luften ett bra tag och det finns material för.

Nu ska jag bara ut och hitta den riktiga lusten, eller vart den nu kan tänkas gömma sig. Jag kommer inte ge upp sökandet i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar