måndag 25 januari 2016

Fött i trötterna!

När man åkte skridskor nästa en hel dag så känns det i fötter och ben, men så kul. Tyvärr blir det kanske inte mer. Det är som alltid. Så fort det varit kallt och vi fått en bra is, ja då kommer plusgrader och regn. Barnen älskar det och jag med, men men, det är inget att göra åt. Bara hoppas på ett liten köldknäpp till.
Att ha lite ömma fötter får jag ta. Det är det värt. Bara vila dom när jag kommer hem. Det har jag nu gjort ända fram till Idrottsgalan.

Där hoppas jag U21-laget tar hem några priser. Helst Jerringpriset då dom inte fick Bragdguldet konstigt nog. Nu lär det inte hända för det lär också Sarah få. Började dock bra med Kaddi Sagnia som årets nykomling. 

Nu återstår resten. Få se vad det blir av den. Då återkommer jag med mina kommentarer om alla vinnare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar