fredag 29 januari 2016

Jag slog till!

Har länge funderat på det och nu tog jag tillfället. Jag uppgraderad min TV-utbud med C More Max. Nu fick jag det för ett bra pris, så varför inte.


Nu kommer jag alltså inte att missa någon match med Luleå och slipper koppla upp mig via datorn hela tiden. Hade först bara tänkt ta sportpaketet, men med bara 50 kr extra kan jag lika gärna ta allt. Ja nu var dom första 6 månaderna för samma pris ändå. Det är efter dom det blev den lilla skillnaden. För 149 kr/månad så är det helt klart värt det. Sen stiger förstås summa till mer än det dubbla, men vad då. Jag har har inga andra utgifter som snus och cigaretter. Då kan jag lägga det på sport och någon film då och då. För det passar mig som sport- och filmnörd mycket bättre. Det började visserligen med att jag fick se Luleå förlora mot Brynäs. Nu kan jag ta en förlust mot Brynäs bättre än något andra lag. Men det är sjutton vad svårt Luleå ska ha mot Brynäs. Inte en 3 poängare i Gävle sen oktober 2010. Nu är det dubbel möte. Så revansch i morgon hemma i Luleå. Går förhoppningsvis lite bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar