tisdag 11 augusti 2015

Utnyttjar kortet så maximalt jag kan!

Så jag drog kanske lite överraskande in till Grönan och såg Molly Sandén. Jag blev också lite överraskad. Ok, jag vet att hon kan sjunga. Men detta. Jag måste säga, fy tusan vad bra det var. Som vanligt är det svårt att jämföra med de andra rockkonserterna. Det är inget jag gör heller och hoppas inte ni gör det och tänker hur jag kan tycka att Molly var grym när jag sett Slash, Cooper och Frehley bland annat. Jag måste ändå säga att det är en grym tjej, och det står jag för. Riktigt tungt live, och rolig i mellansnacket och tog in publiken.
Sen bara att hon gjorde pojkvännen Dannys skitlåt, ja jag tycker Amazing är det fram till nu. Molly lyfte den och gjorde den 100 gånger bättre.
Jag ångrar inte ett någe att jag åkte in till Grönan. Tack Molly.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar