onsdag 12 augusti 2015

Jag har min vänstra stortå kvar!

Jag kan andas ut. Min stortå får vara kvar. Nu var jag inte orolig ändå. Det var ganska givet att Tove Lo skulle ta hem en Rockbjörn och just den som jag sa om årets genombrott. Jag fick nästan rätt på alla mina gissningar. Att Zara Larsson skulle bli årets kvinnliga livartist var rätt säkert det med. Låten däremot gick jag bet på. Klart det skulle bli Heros, men det var nog bara för att jag helst ville att Ta Mig Tillbaka med Darin skulle vinna. Ja bra att det inte blev Dannys Brinner I Bröstet. En så dålig låt. Dom senaste dagarna har ni förstått att jag inte gillar Danny Saucedo speciellt mycket. Nä jag kan faktiskt inte komma på en enda bra låt med honom.



Sen att det bara är tonårsflickor gör sitt också. Det säger allt när The Fooo Conspiracy tar hem det mesta. T ex som årets konsert framför Foo Fighters. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar