lördag 5 juli 2014

En bra och dålig början!

Jag börjar med det bra och allt det dåliga om tåget och fotbollen kan jag ta i morgon. Så förutom tågstrulet så blev det en härlig dag. När jag väl var framme så tog vi Gallerian i vanlig ordning.


Men fika på "standardstället". Med surr om allt mellan moder jord till fader vår i himlen. Jag gjorde dock något som det var vrållängesen jag gjorde. Jag tog en morotskaka till kaffet. Har man semester så har man.


Sen blev det världens rundvandring i Gamla Stan och alla butiker som vi bara ville besöka. Dagen slutade på Oleary's med en mäktig burgare och fotboll.


Fotbollen kunde dock ha fått ett lyckligare slut, men just det skulle jag ta mer av i morgon. Då var det bara det där tåget hem också.


Men av den varan blir det som sagt också mer av i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar