torsdag 3 juli 2014

Efter arbete!

Rent översatt från Englesiska. Det hade vi lite idag. Vi fick för oss att bara vara kvar grilla och ha lite skoj på jobbet sen alla barn hade åkt hem. Och skoj blev det, och gott blev det. Det blev alldeles utmärkt med ett annat ord om man så vill. 

Vilket gäng vi är alltså. Det är nog något som inte kan beskrivas med ord. Det måste ses och höras på plats. Det kan dock finnas en annan risk. Den att man inte förstår sig på oss och blir avskräckt istället. Men jag tror dock att dom flesta hänger på, även om vi är lite galna. Ja inte så lite egentligen. 

Det finns också den gruppen som blir lite avundsjuka på hur kul vi har det.

Nu är det i alla fall bara en dag kvar, sen börjar en lång och förhoppningsvis skön semester. Det ska bli skönt för man behöver vila upp sig efter ett intensivt år, men om man läst ovan så skulle jag nog orka att vara kvar ändå. Då är det säkert en hel del som reagerar och tänker att han måste vara helt dum i huvudet. Det må jag så vara, men det bjuder jag på.

Men självklart så tar jag semester ändå. Klart jag inte ska vara utan den. Den behövs som sagt ändå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar