måndag 21 juli 2014

Det måste vara värmerekord!

Inte bara i luften, utan även i havet. Det är helt sanslöst vad varmt det är i luft och hav, dessutom kommer det att fortsätta. Norrbotten och Västerbotten varmast som så många gånger förr. Det är bara rätt åt er som inte tror det existerar sommar där och att det inte går att bada. Nu kommer graderna att passera över 30 det närmaste dagarna, vilket borde innebära att havet kommer bli ännu varmare också. 

Kan ni förstå?

Två veckor har passerat på min semester och jag har inte haft en regndroppe, ja ok det kom en åskskur förra veckan som varade i någon minut. 

Ja he är svårt att förklar för den som int begrip.

Det är till och med så jag får nypa mig själv i armen för att veta om det är sant eller inte. Nu spelar det ingen roll, för jag kommer ändå inte att tro på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar