torsdag 24 juli 2014

Comeback!

Ja ett litet steg närmare comeback i alla fall. Jag har inte spelat sen jag fyllde 24. Hur många år sen det är får ni räkna ut själv. Självklart har jag testat några slag då och då. 



Utrustning har jag kvar, så det är egentligen inga problem att sätta igång. Ja förutom att jag ska få ner den. Nu har jag så mycket packning, eller tillräckligt mycket för att det inte skulle gå. Sen att få en bra deal på någon klubb. Men jag är som sagt i alla fall ett steg närmare. Om det blir under denna säsongen är inte helt säkert. Kanske inte någon större idé heller då nästan halva säsongen redan har passerat.

2 kommentarer:

  1. Hej, säsongens sommarclassic från Arvid Nordquist finns att inhandla på Coop i Rotebro. /Krister

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, bra det. Finns i norr också. Inhandlat och testat:)

      Radera