måndag 21 maj 2018

Bowlingavslutning och KM!

I lördags spelade vi Kommunmästerskap i bowling och det var därmed också avslutning för säsongen. För att börja om efter sommaren igen. Vi avslutade allt med middag tillsammans efter tävlingen. 
Tävlingen som gick rätt bra för min del, men hade kunnat gå bättre. Förra året kom jag sist, men i år gjorde jag en uppryckning och blev tillslut 3:a. Inte så dåligt ändå. 


Efter en ganska dåligt start och ännu sämre i mitten, så avslutade jag med över 200 i dom sista serierna. Så hade jag bara spelat någorlunda jämt i mittenserierna så hade det kanske räckt till vinst. Men jag är ändå nöjd med en bronsplats.

Nu antar jag att det blir att vila (ja jag vet ju inte om jag spelar något under sommaren, det kan hända) från bowlingen och ta nya tag i augusti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar