onsdag 22 november 2017

Nu tänkte jag ge er alla en order!

Idag kom det upp vilka som är nominerade till Jerringpriset. Peder Fredricsson kan få det igen och därmed ta hem det två år i rad. Vilket enligt mig är fel. Jag har absolut inget emot Peder och hästsport, men att följa upp OS-sliver med ett EM-guld tycker inte jag räcker. Sarah Sjöström, visst. Men hon behöver inte ha det igen. Hon har fått det tillräckligt många gånger. 

MIN ORDER TILL ER, SVENSKA FOLKET!

SE TILL ATT TOVE ALEXANDERSSON FÅR DET!



Det är en skam att hon inte fått det tidigare. Är det någon som är värd flera år i rad så är det Tove. Vad sägs om detta? Vad är det ni har emot Tove. 



VÄRLDSBÄST


Tove har under 2017 tagit 3 VM-Guld i orientering och 3 VM-Guld i skidorientering. Har som 25-åring sammanlagt 13 VM-Guld och totalt 24 VM-medaljer som senior.


Rankad som nummer ett i världen både i orientering och skidorientering. Flerfaldig vinnare av totala världscupen både i orientering och skidorientering

Tove Alexandersson, världens bästa kvinnliga orienterare!

Så nu hoppas jag att ni gör er plikt och röstar rätt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar