lördag 4 november 2017

Melodikrysset v. 44 2017

Jag ber om ursäkt för att jag inte löste med er och inte hann uppdatera att jag inte kunde heller. Det var så mycket på morgonkvisten. Besök över helgen. Då far är här och sedan snabbt iväg för att hämta en liten lastbil på Circle K. Den gamla soffan skulle bort, då en ny väntade. Den är nu ihop monterad. Jag tyckte det blev hur bra som helst. Det gjorde att jag fick större vardagsrum. Vilket inte är helt fel. Soffan då, jo den är rätt så skön. Så det har varit lite projekt. Ska sägas att jag ändå löste krysset.

Där emellan var vi en tur till Mall of Scandinavia. 

Krysset kommer i alla fall här i kortform.

L 3 Indiana Jones
V 6 Elton
V 13 John
V 11 Diana
L 12 In
L 7 Rolling
V 15 Stones
V 14 En
L 1 Westside
L 2 Story
V 8 Turkiet
L 4 U-båt
V 4 Upp 
En icke dubbelfråga på L 4 och V 4
L 5 Per
V9 Alling
V 10 Boss

Fick vi någon förklaring på Kommerstropp då. Missen förra lördagen. Självklart inte, för någon kritik kan Eldeman inte ta och vägrar erkänna fel. Jag tror nämligen han fick massor av mail och brev om det, men inte kunde han ta det till sig.

Tack så jättelänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar