fredag 2 juni 2017

Veronica Maggio!

Premiär för mig på Grönan. Det blev Veronica Maggio. Zara Larsson som jag helst hade velat se missade jag ju. På grund av obligatorisk närvaro på jobbet. Nu kanske jag inte skulle ha hunnit in på den ändå, då Grönan fick stänga. Det fick dom göra idag också. Även Veronica Maggio drog fullt hus. Men jag hann in. Så det var inte lätt att ta bilder. Det blev inte många. Trångt som i en sardinburk, men ändå med hoppade galningar. Ja ni förstår.




Nu är jag inte heller något superfan av Veronica Maggio, även om jag börjat gillat henne mer och mer. Så det var en helt ok konsert och en bra premiär. Några låtar kan jag ju faktiskt. Publiken på Grönan är som oftast inte den bästa. Är man nu ett riktigt Veronicafan. Då väntar man inte till 10 minuter innan konserten ska börja och försöka ta sig längst fram. Sen om man nu är där för att se Veronica. Då står man inte och kollar instagram på telefonen, står och surrar med kompisar. Det var det väldigt många som gjorde omkring mig. Men när näst sista låten (extra nummer inräknat) "Jag kommer" började, ja då snablars blev det fart på dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar