söndag 18 juni 2017

En liten tripp till Norrköping och Linköping!

Jag ber om ursäkt att jag inte uppdaterade er igår om att jag inte kunde lösa melodikrysset. Jag satt nämligen på tåget då, eller jag mesta delen traskade jag upp genom Norrköping. Där jag besökte en vän. Jag ankom ganska precis när det började. Vi han i alla fall höra att Taube fick vara med på ett hörn, eller om det var mitt i.

Ganska snabbt så gav vi oss av till Linköping.


Första anhalten var Gamla Linköping. En vacker plats där dom bevarat allt, med en inblick hur allt såg ut förr.



Sista stoppet var Tannefors slussar vid Kinda kanal. En mycket vacker plats det med.




Där passade jag även på att ta årets första livbojbild. Jag det var ett tag sedan överhuvudtaget. Men nu är Linköping med i min samling också.


En mycket trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar