tisdag 27 juni 2017

Jag blir ledsen i ögat

Fick nyss höra det som många andra. Michael Nyqvist har gått bort. Bara 56 år gammal,



En av dom bästa. Jag gillade Michael mycket. Otroligt bra i det mesta han gjorde och så mångsidig. En stor förlust för film och teater i Sverige.

Tänk att det alltid ska vara någon i stort sett varje vecka. Detta år har redan gått till historien med bortgångar och då har bara halva året gått. Visste inte ens att han var sjuk och det verkar inte många ha vetat. Jag hatar cancer! Varför finns det?
För att använda rubriken, ett citat från honom som jag ofta använder. Då har det ju varit med komisk inslag, så även från filmen det är taget. Nu blir det inte lika komisk längre. Men kommer säkert fortsätta använda det med komisk tanke. Det är ju så jag vill minnas Micke.
"Jag blir ledsen i ögat"

Vila i frid Michael Nyqvist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar