onsdag 24 februari 2016

Strålande analys!

Löfbergs Lila har jag aldrig gillat. Kaffet smakar surt och hockeylaget är lika surt. Nu till deras te. Ja att dricka Kobbs lösviktste av Löfbergs Lila lär jag inte göra nu heller. Nyligen när en kille tog sig en kopp hittade han sedan ett benlöst kryp i påsen. Han blev sjuk efteråt, ja kanske på något sätt fick han med sig benen i koppen. Jag vet det är vidrigt, och jag varnar för stark bild. Men jag kunde inte låta bli att skratta lite heller. Ja inte åt händelsen, men Löfbergs Lilas analys. Vilken förmåga dom har.


Svaret blev:

– Vi har analyserat insekten och kan se att det är en skalbagge, kommenterar Löfbergs Lila.

 Det var inte nog med det. En kompensation skulle han väl ändå kunna få. Och visst fick han.

Som plåster på såren skickades en ny Kobbs Earl Green-påse till Gustav. Men han tycker inte att det är tillräckligt.

Nä tacka för att han inte tyckte det var tillräckligt. Vem sjutton vill ha en likadan påse te efter detta.
Löfbergs Lila era snåljåpar. Det är inte bara kaffet som är surt. Hela företaget och ledningen är lika illa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar