söndag 11 oktober 2015

Det är inte så det går till!

Så vad är det som gör att dom kan fixa den andra och tredje gången, om dom inte kan fixa den första gången. Det är så det går till på Elgiganten. När jag krävde en ny mobil så kom det svaret. Man måste lämna in den. Först fjärde gången kan man få en ny.
Så hur mycket jag än stod på mig så blev det inget jag kunde göra.

Hörluraruttaget fungerar som sagt inte igen. Den kom tillbaka och jag var vrålnöjd för att dom hade gjort så mycket mer. Jag använde headsetet tre gånger, sen förra helgen så fungerade det inte igen. Men att lämna in den en gång till bestämde jag mig ganska snabbt för att inte göra. Hellre en z3 utan fungerade hörlurar än min gamla S i minst en vecka till.
Det kan ju som sagt bli mer om de inte lyckas fixa den nästa gång. För vad skulle tyda på att det går om inte första gången gav resultat.

Nu öppnar det allt mer för en z5, även om jag trodde jag skulle få en sådan nu ( i alla fall en ny z3). Det känns i och för sig inte vrålbra eftersom det är ett år kvar på garantin. Men att lämna in den fler gånger. Nej tack. 
Om det blir så kommer jag garanterat inte vända mig till Elgiganten för köp.

Jag som tyckt så bra om dom och var så nöjd med servicen efter första gången. Nu sjönk dom rätt snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar