torsdag 15 oktober 2015

6 serier idag!

Först träning som vanligt, men direkt efter det så hoppade jag in för vårat div 8 lag. Så det blev alltså både träning och match idag. Det gick bra på matchen då jag fixade så att dom/vi vann i sista serien. Jag klantade till det i andra, annars hade det varit avgjort redan då. Jag tog alltså 4p av 6 möjliga. Får ändå se det som bra, då jag scorade över 500.


På träningen lyckades jag inte riktigt komma över 500. Jag missade med 11 käglor. Men kvällen som helhet är jag klart nöjd med ändå. Även om det självklart kunde ha gått bättre.
Konstigt nog gick det bäst i sjätte och sista serien. Då brukar man faktiskt vara ganska trött. 6 serier känns faktiskt om ni inte visste om det, och det är väldigt lätt att tappa koncentrationen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar