lördag 16 juni 2018

Ni märkte det antagligen inte alls!

Men jag löste inte melodikrysset med er idag. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om ni blev besvikna. Men jag hann inte heller uppdatera att jag inte kunde. Eller hann och hann. Det är klart jag skulle kunna hinna det. Det blev bara inte av.

Jag åkte in till staden och vandrade en dag på Skansen med en vän. Något som jag inte gjort sen jag vet inte när. Det var en härlig dag. Det vara bara en sak. Det var onödigt dyrt. Nu dröjer det nog innan jag gör den turen igen. Ja till Skansen alltså. Till staden blir det fler turer.

När vi tog promenaden hem mot Centralen så fick jag order att ta denna bild.


Och så gjorde jag. Varför undrar ni? Ja för att jag haft/har en liten samling med foton på livbojar. Så nu har jag lagt en till i samlingen. Varför jag samlar på det vet jag inte själv. Nu var det faktiskt ett tag sedan jag tog en bild. Fram till nu alltså.

Blev det inga bilder inne på Skansen då? Ja självklart. Det kanske dyker upp någon här så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar