tisdag 26 december 2017

Då var juldagarna över!

Så var juldagarna till enda och mellandagarna väntar innan det nya året. Hoppas alla har haft det bra och att ni fick den där kattungen som ni kan rycka i svansen, eller vad ni nu önskade er. Och att tomten kom förstås. Gick pappa ut och pantade flaskor mitt på julafton efter Kalle Anka och maten.

Jag trivs bra i snön där julen är som bäst. För nog ska det vara lite snö till jul. Det har jag fått, så jag är nöjd. Ja med allt annat också förstås som tillkom. Nu får ni ha riktigt bra dagar av de som återstår på detta år. Det kommer 365 nya dagar att se framemot inom kort. Jag har redan flera fantastiska saker som jag längtar till, men det berättar jag inte nu. Och vissa vet säkert någon av er redan.

Tack så jättelänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar