måndag 8 augusti 2016

Då kan man säga att det börjat på riktigt!

Fler barn tillbaka, inskolning för nya 6-åringar. Då har det börjat på allvar igen, trots att skolan börjar först nästa vecka. Men det kändes som det var först nu jag var tillbaka på jobbet efter semestern. Det kan nog bli en bra termin det här ändå. Det är lite nya saker som händer. Men det ska nog ordna sig.

För att gå till något helt annat så har det cirkulerat en helikopter ovanför mig. Ja husen där jag bor alltså. Den har flugit så lågt att det vibrerat som jordbävning i lägenheten. Till slut var jag tvungen att gå ut för att se, och då tycker jag mig att den landar en bit bort vid ett nybyggt område. Det har i alla fall varit tyst nu ett tag. Vet inte vad det är som hänt och varför den cirkulerat så lågt och sedan landat. Allt lär komma till klarhet när som helst antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar