tisdag 16 augusti 2016

Bra vibrationer!


Jag presenterar det som inte gick vägen. Det som kanske skulle leda till något stort. Jag skickade in till Min allsång. Inslaget i Allsång på Skansen då någon får komma dit och leda en allsång. Tänkte att mitt bidrag var lite annorlunda, men som sagt det gick inte och ni får inte se oss på Skansen. Det var i alla fall ett försök. Jag funderar dock ändå om Sanna och de andra har sett det.


Jag har nämligen inget Instagram, utan jag skickade via mail som det står att man kan göra också. När jag kolla på Allsångens hemsida där bidrag som inte vunnit presenteras så är jag inte med och alla klipp är Instagram-klipp. Så lite osäker är jag. Nu är det inte hela världen, men det hade varit ganska kul. 
Nu tar jag och gör steg två direkt istället. Ja inte nu på en gång, men det dröjer inte allt för länge. Det lovar jag. Det är faktiskt en rätt rolig sak det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar