lördag 18 maj 2019

Ett viktigt meddelande!

Ok, nu är det inte så oerhört viktigt. Men för er som vill skriva ner det så är det lika bra att jag talar om det innan kl. 10.00 nu på lördagsmorgon. Då är det ju dags för melodikrysset av och med Anders Eldeman. Ni vet han som inte vet vad en riktig dubbelfråga är. 

Jag kan tyvärr inte vara med er då och lösa krysset här. Jag ska spela RM i bowling. Därmed är jag i en bowlinghall och kastar klot, och jag är ju man och kan då inte göra två saker samtidigt. Skulle jag kunna det så är denna kombinationen helt omöjlig ändå. Hoppas ni löser det en då och får en trevlig start med Eldeman. Hur trevlig start jag får vet jag inte. Jag får göra något extra om jag ska lyckas komma i topp på RM, men en kan aldrig veta. Jag gör mitt bästa (det är det enda jag kan) så får jag se. Ni gör också ert bästa och ser.



Tack så jättelänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar