tisdag 6 februari 2018

Ett glädjande besked!

Jag blev så otroligt glad igår när SVT visade en trailer. Något som jag faktiskt inte riktigt trodde på, hur mycket jag än ville. Men den är här och SVT kommer att sända den. Jag flög nästan upp ur soffan likt en hockeymatch när favoritlaget (Luleå) gör mål.



Homeland är tillbaka med en 7:e säsong. Helt underbart. 12 nya avsnitt med start på måndag den 12:e februari. Kan inte bli mycket bättre. Ni som inte sett och följt den har verkligen missat något. Det har jag sagt inför varje säsong. Men det är ju bara sanning. Claire Danes som Carrie Mathison är bara så bra. Ja dom andra är inte dåliga. Riktigt bra skådespeleri. Det är nästan så man glömmer bort att det är en serie, speciellt då det bygger på så mycket verklighet också.



Så måndagskvällar framöver är det ingen idé att försöka få tag på mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar