måndag 27 april 2015

Nu har det blivit ett senare tillfälle!

Nu är tillfället då lite bilder från Kungsträdgården kommer upp. Jag har nu suttit och redigerat och valt ut några bilder. Det kanske inte är dom vanligaste som alla tar. Jag har försökt att hitta lite andra motiv. Hur nu det går när man trängs bland tusentals människor. Ni slipper i alla fall se mig och en massa selfies. Snällt va?

Börjar med den kanske mest annorlunda. Jag gissar att det var någon form av Cosplay-tävling där.



Sen fotar alla uppåt. Jag valde att även fota neråt.


Och sedan lite annat än bara blommor, även om blommorna är med.




 Jag fick med ett ögonblick när det blåste till och bladen singlade sig ner nästan som snö,



Sen kunde jag inte låta bli detta tillfälle.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar