måndag 20 april 2015

Ett slut och en början!

Jordskott slutade precis och jag måste fortfarande säga att den var riktigt bra. Jag är dock ganska säker på att det kommer en fortsättning, även om SVT säger att dom i princip aldrig gör en andra säsong av serier. Något som dom sa om den fantastisk Molanders som inte fick en fortsättning. Det är bara skitsnack. Hur många säsonger gick Rederiet? Hur många säsonger gick Skärgårdsdoktorn? Svenska hjärtan, Goda grannar? För att nämna några. Då ska jag inte nämna Hem till byn.

Men Jordskott, ja det kommer att få en fortsättning. Jag är rätt säker, även om det slutade idag.


Under tiden börjar en annan. Eller en ny säsong ska jag säga. Har jag också längtat till, även om den är slut sedan länge i USA, och det har gått att se den på alla möjliga streamingssidor så har jag väntat. Den näst sista säsongen av True Blood startar på SVT nu ikväll alldeles strax.


Känns som evigheter och det är det faktiskt. Förstår inte att dom väntat så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar