söndag 26 april 2015

Vilken dag!

Och vilken mässa. Anledning till att jag åkte dit visade sig vara helt fantastisk. Jag vet inte om jag trott annat heller. Efter det tog jag en tur till Kungsträdgården och var där en stund med 40.000 andra. Men de bilderna tar jag och lägger upp vid ett senare tillfälle. Nu till dagens höjdpunkt.


Börjar med Kit som var på plats. Ja ni vet Knight Riders talande bil.


Två välkända robotar också.


Ok, tre då.


Och mycket annat förstås.


Men höjdpunkten var självklart Samantha Fox.




Hon var helt underbar. Hur trevlig och rolig som helst. Ja jag kan inte berätta alla anekdoter här. En av dom underbaraste kvinnor jag mött och självklart fick jag min vinyl signerad. Det här är vrålstort för en (d v s mig själv) som var yngre på 80-talet. Ok, jag talar för mig själv. Vad andra tycker får stå för dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar