fredag 13 september 2019

SHL-premiär!

Då är det dags igen. I morgon drar äntligen SHL igång igen. Som jag har väntat och nu är vi där. Jag gör som vanligt att jag tippar och utmanar någon på Sportbladet. Och som vanligt blir det inte Tomas Ros eftersom alltid hävdar att han har rätt hur det än går. Då han vänder 1-kronan på bordet som han tycker är bäst.

Denna gången blir det Mattias Karlsson och jag gör som vanligt två tips. Ett som jag tror och ett som jag hoppas.



Jag tippar(tror): 

1. Luleå
2. Djurgården
3. Färjestad
4. Frölunda
5. Växjö
6. HV 71
---------
7. Skellefteå
8. Brynäs
9. Rögle
10. Malmö
----------
11. Linköping
12. Leksand
-------------
13. Örebro
14. Oskarshamn

SM-final
Luleå-Djurgården
SM-Guld
Luleå
Upp från Hockeyallsvenskan
Timrå



Jag hoppas:

1. Luleå
2. Skellefteå
3. Brynäs
4. Leksand
5. Oskarshamn
6. Örebro
----------
7. Djurgården
8. HV 71
9. Malmö
10. Linköping
----------
11. Frölunda
12. Färjestad
-----------
13. Rögle
14. Växjö

SM-final
Luleå-Skellefteå
SM-Guld 
Luleå
Upp från Hockeyallsvenskan
Modo och Timrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar