fredag 24 augusti 2018

Melissa Horn!

Jag vet att jag inte är världens bästa på att uppdatera här längre. Och det hjälper inte att be om ursäkt. Men när det kommit till en sådan magisk kväll så bara måste jag.
Igår var jag och såg Melissa Horn på Gröna Lund. Det var en av dom konster jag bara inte ville missa. Det gjorde jag inte heller, och som den var.
Melissa har jag alltid gillat och inte ändrade jag uppfattning nu. Makalöst bra, ja som alltid. Hennes band var enormt och det var faktiskt lite tyngre än vanligt. Men även den stund hon var ensam på scen var magisk. Ja vad Melissa än gör så blir det fantastiskt. Jag vet att jag öser lovord nu, men det är hon så värd. 







Man blir lika tagen varje gång. 

Sen fick jag äran att träffa henne en kort stund också. Ja lite lycklig är jag allt.


Tack snälla Gröna Lund-arbetare som tog bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar