fredag 31 augusti 2012

Den nyfikne får googla!

Alldeles strax så drar jag iväg till Globen. Vilken tur att det är inne, för vädret är inte det bästa idag. Har regnat hela dagen. Jag trotsade det ändå och cyklade till jobbet, för det finns bara dåliga kläder och dom har inte jag.

Men Globen ja. Vad jag ska göra där talar jag om i morgon, eller då blir det ju vad jag gjorde där. För er som inte kan vänta så får ni väl googla er fram. För er som redan vet, ja ni behöver inte göra någonting annat än att sitta framför datorn och tänka: Jaha! Kul för honom, eller kanske vara riktigt avundsjuka. Det kan inte jag veta och ska jag vara ärlig så struntar jag i vilket. För ni kan inte tycka det jag tycker, eller kan och kan. Det är klart ni kan. Jag menar: Tycker jag att en keps är röd när den är det i verkligheten, då lär ju också ni tycka det. Det blir rätt svårt att tycka den är en annan färg, eller det är inte svårt att tycka den är en annan färg, men inte lätt att säga emot när den verkligen är röd. 1 miljard kineser kan inte ha fel.
Nu vet jag inte vad jag surrar om egentligen för det är inte mycket av det som har med saken att göra.

Bara att vänta eller googla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar