fredag 29 maj 2015

Idag har jag skämts!

Det är ju fredag och det är klart jag visste det, men ändå av okänd anledning så glömde jag det. Ja inte att det var fredag men våran tradition. Jag hade inte skjorta på mig idag. Oj så jag skämdes. Nu var faktiskt inte jag den enda som glömde, som tur var. Men ändå. Jag har aldrig glömt det sen dagen vi införde det.

Nu kom en sådan dag och jag har ingen om varför. Det bara försvann någonstans i tomma intet. Därför blir det ingen ny bild på det heller som ni förstår.

Kan också berätta att nu har vi brännbollslaget klart. Det kommer att bli av och vi ska göra allt för att försöka bli bäst i kommunen. Det kommer dock inte bli mycket träning ihop. Det är inte många dagar att spela på som passar hela gänget. Men vad jag har hört så är det ett bra lag. Ja av dom spelare som jag inte känner än. Jag tror definitivt att vi har en chans. Är ganska säker på att vi inte kommer att göra bort oss helt i alla fall. Detta kan faktiskt bli en satsning mot vidare mål. Finns ju större tävlingar att delta i. 
Jag skrev aldrig hur det gick i mötet personalen mot 6:orna i onsdags. En jordskreds seger som väntat. Ska ändå sägas att dom var bra, men skillnaden var lite för stor. Nu hade alla roligt ändå. Och det blev inga sura miner. Övriga elever är med på tåget och hejar för fullt. Så det blir alltid en kul grej av det. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar