fredag 18 mars 2022

Close my eyes forever

 Visst har jag alltid gillat Ozzy Osbourne. På väldigt många sätt. Hans röst är unik, han som knappt får fram ord när han pratar, men sjunga det kan han. Kanske inte lika bra nu för tiden. Men det gör det samma. Lita Ford är en annan jag lyssnat mycket på tidigare. En riktig rockbrud. Så deras duett Close my eyes forever är en goding och nostalgisk låt jag minns från det sena 80-talet. 1988 om jag ska vara exakt. 

Och vad tror ni hänt nu. Ja självklart har Liliac gjort en cover på den. Ft. Mercury Cross. Vad Melody går för vet jag ju, men har inte hör Mercury tidigare. Säger bara WOW! Det finns två personer som är riktigt glada förutom jag. Lita och Ozzy. Det är väldigt mycket Ozzy i rösten på Mercury, och det är ett väldigt bra betyg. Har nästintill blivit min favoritlåt igen.

Har inget mer ord att säga, bara titta, lyssna och njut av Close my eyes forever med Liliac ft. Mercury Cross.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar